Little Known Facts About باتری یو پی اس صبا 100 آمپر.

Wiki Article

فاقد هرگونه صدا و نویز برای محیط می باشند. لذا می تواند آن ها را در مسیرهای عمومی ساختمان نظیر راه پله ها نصب کرد.

هنگامی که برق اولیه قطع می شود، سوئیچی که در مدار یو پی اس آفلاین قرار گرفته است، مسیر برق این یو پی اس را در حالت آماده به کار تغییر می دهد.

اما در مورد باتری های خودرویی یا باتری های سیلد اسید تر در برخی موارد امکان احیای باطری وجود دارد.

طراحی یو پی اس لاین اینتراکتیو که اینورتر را فعال نگه می دارد، فیلتر بهبود یافته ای را ارائه می کند و پالس های سوئیچینگی که قابل شناسایی با پیکربندی یو پی اس آفلاین هستند را کاهش می دهد.

در صورتی‌ که ظرفیت اسمی و کاربردی باتری انتخابیتان را نادیده بگیرید، نمی‌توانید آن‌طور که باید از پس تأمین نیازهای سیستم‌های برقی خود بربیایید و در مواقع اضطراری به مشکل برخواهید خورد.

۳۳,۰۹۶,۰۰۰ تومان مشاهده سریع باتری ۲ ولت سیلد ساکن باتری ۲ ولت ۶۰۰ آمپر سیلد ساکن صبا باتری

قطع شدن برق ⚡ و بالا رفتن ناگهانی ولتاژ دو دلیل اصلی آسیب دیدن لوازم برقی است. برای Click here محافظت از لوازم برقی خود در برابر این مسائل به یک باتری پشتیبان نیاز دارید.

ظرفیت کابین و موتور آسانسور، مدت زمان قطعی برق، محل قرارگیری آسانسور در ساختمان و نوع موتور آسانسور

این حالت ترکیبی از یک فناوری نسبتا بروز است که با وجود این که عملکردی مشابه تبدیل مضاعف دارد اما برای ارائه چگالی بالاتر از تبدیل دوگانه، در نظر گرفته می شود.

این مدل یو پی اس نسخه کامل شده مدل آفلاین است که علاوه بر زمان قطع برق در صورت نوسان برق هم انرژی الکتریکی مورد نیاز مصرف‌کننده را از راه باتری‌ها تأمین خواهد کرد.

برای خرید باتری یو پی اس حتما از نمایندگی اقدام به خرید کنید تا بتوانید از خدمات پس از فروش آن نیز بهره مند شوید.

یو پی اس لاین اینتراکتیو این توانایی را دارد که بتواند خاموشی های مداوم، کاهش ولتاژ و نوسانات افزایش و اضافه ولتاژ را بدون مصرف انرژی محدود ذخیره شده در باتری، تحمل کند.

در ساختمان‌ها برای محافظت از وسیله‌های برقی گران قیمت

باتری‌ ها همانند بسیار دیگر از وسیله‌ها دارای عمر مشخصی هستند و بعد از مدتی کارایی لازم خود را از دست می‌دهند و به‌عنوان ضایعات شناخته می‌شوند. اما همین ضایعات هم اگر به‌درستی به کار گرفته شوند می‌تواند بسیار ارزشمند و مفید باشند. بر عکس این قضیه هم وجود دارد یعنی در مواردی که این ضایعات سوزانده شوند می‌تواند خطرات زیادی را برای محیط زیست و سلامتی فرد به وجود بیاورد.

Report this wiki page